Mystery shopping, czyli wizyta tzw. tajemniczego klienta, to niezwykle skuteczny sposób sprawdzenia jakości obsługi w handlu detalicznym i usługach, jak również w innych branżach. Pozwala on określić słabe punkty procesu obsługi klienta i wdrożyć konkretne środki naprawcze.
Usługa polega na wizycie w kontrolowanej jednostce naszego agenta-specjalisty (tzw. tajemniczego klienta), który udaje, że jest zwykłym klientem i dokonuje oceny wskazanych przez naszego Partnera Biznesowego obszarów jakości obsługi, takich jak:
- ogólne zachowanie się personelu, jego wygląd i przygotowanie
- proaktywność i wiedza personelu
- jakość oferowanego towaru / usług
- czystość w sklepach
- przestrzeganie przepisów dotyczących zapobiegania powstawaniu różnych niedoborów i ochrony informacji poufnych
Regularne powtarzanie wizyt „tajemniczego klienta" i konsekwentne wprowadzanie działań naprawczych to skuteczny sposób na znaczną poprawę jakości obsługi klienta, towaru czy usług.
Główne zalety usługi:
- minimalizacja kosztów - dzięki licznym oddziałom naszej firmy, minimalizujemy koszty związane z dowozem i zakwaterowaniem personelu
- maksymalna transparentność - wszystkim Klientom udostępniamy online szczegółowe zapisy z przeprowadzonych wizyt
- wysoka efektywność i elastyczność - w całej Republice Czeskiej, ale także w krajach sąsiednich, w terenie przebywa każdego miesiąca ponad 1000 pracowników
- transparentne warunki cenowe - cena za jedną wizytę jest stała i obejmuje wszystkie koszty włącznie z ewentualnym dojazdem i zakwaterowaniem pracownika oraz przetwarzaniem danych
- raporty na miarę potrzeb - wszelkie dane z reguły gromadzimy i analizujemy w formie elektronicznej z wykorzystaniem PDA, zakres i struktura raportów są w pełni dostosowane do wymagań Klienta i odbiorcy raportu (menadżerowie wyższego lub niższego szczebla, kierownicy sklepów itp.)