Specjalista ds. Inwentaryzacji

Stanowisko – Specjalista ds. Inwentaryzacji

WYMAGANIA:

- doświadczenie w branży inwentaryzacyjnej

- zdolności interpersonalne, komunikatywność

- prawo jazdy kat. B

- posiadanie samochodu mile widziane, rozliczenie z firmą na zasadzie kilometrówki

- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

- umiejętność zarządzania ludźmi,

- odpowiedzialność, skrupulatność i dokładność przy realizacji powierzonych zadań

- wysoka kultura osobista wobec relacji ze wskazanym klientem

OBOWIĄZKI:

- przeprowadzenie inwentaryzacji w ilości pracowników od 2 do 150 osób wg wskazanej metodologii

- współpraca z Back Office, planowanie i wpieranie procesów organizacyjnych

- obsługa klienta, nadzór na prawidłowym przebiegiem dokumentacji

OFERUJEMY:

- umowę o prace na cały etat lub 3/4 etatu

- pracę związaną z realizacją zadań na terenie innym niż miejsce zamieszkania, możliwość delegacji

- szkolenie stanowiskowe

- wszelkie niezbędne narzędzia pracy

- oferujemy ścieżkę rozwoju w strukturach firmy